جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۰۶ ب.ظ

درباره سايت

بیپ ویس،دانلود آهنگ،موزیک ویدیو،آلبوم و اخبار موسیقی

بیپ ویس مرجع دریافت جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم به همراه متن موزیک و قابلیت پخش آنلاین در وب سایت و وبلاگ های دیگر است . جدیدترین اخبار دنیای موسیقی را در سایت بیپ ویس دنبال کنید .

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آلبوم های منتخب

شبکه های اجتماعی

۰

دانلود آهنگ جدید سعید شایسته به نام رفیق نیمه راه

موسیقی پاپ

دانلود آهنگ جدید سعید شایسته به نام رفیق نیمه راه

دانلود آهنگ جدید سعید شایسته به نام رفیق نیمه راه

متن آهنگ جدید سعید شایسته به نام رفیق نیمه راه

آهای رفیق نیمه راه با اون دل پر از گناه
میگذروممو میبخشمت ولی نمیدونم چرا
اگر چه آسمون من بخاطر تو ابریه
برو که میبخشم تورو نمیدونم چه حسیه
شاید هنوز عاشقتم شاید هنوز دوست دارم
که مثل کابوس میمونه تورو ز یادم ببرم
دلم رضایت نمیده که انتقامی بگیرم
برو که من میبخشمت اگر چه بی تو میمیرم

کار من نیست تورو آزرده ببینم
نه نه نه رسم من نیست تورو پژمرده ببینم
نمیتونم نمیتونم واسه ی چی نمیدونم
نمیتونم نمیتونم واسه ی چی نمیدونم
شاید هنوز عاشقتم شاید هنوز دوست دارم
که مثل کابوس میمونه تورو ز یادم ببرم
دلم رضایت نمیده که انتقامی بگیرم
برو که من میبخشمت اگر چه بی تو میمیرم

»» دانلود با کیفیت 128

»» دانلود با کیفیت 320

کد پخش آنلاین موزیک برای سایت و وبلاگ :

<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://beepvoice.ir.uploadboy.me/direct/qftp5nzncms7/Saeed%20Shayesteh%20-%20Refighe%20Nime%20Rah128.mp3.html">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="http://beepvoice.ir/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>
برچسب ها البوم جدید اهنگ اهنگ ارام بخش اهنگ بی کلام اهنگ جدید تکست اهنگ تیتراژ جدید جدیدترین اهنگ دانلود دانلود اهنگ بیکلام دانلود اهنگ جدید دانلود تیتراژ دانلود مستقیم دانلود موزیک جدید دانلود ویدیو زیبای رفیق نیمه راه سعید شایسته رفیق نیمه راه سعید شایسته اهنگ رفیق نیمه راه سعید شایسته اهنگ ارام بخش رفیق نیمه راه سعید شایسته اهنگ جدید رفیق نیمه راه سعید شایسته تکست اهنگ رفیق نیمه راه سعید شایسته دانلود رفیق نیمه راه سعید شایسته دانلود اهنگ جدید رفیق نیمه راه سعید شایسته دانلود مستقیم رفیق نیمه راه سعید شایسته دانلود موزیک جدید رفیق نیمه راه سعید شایسته دانلود ویدیو زیبای رفیق نیمه راه سعید شایسته متن اهنگ رفیق نیمه راه سعید شایسته موزیک جدید رفیق نیمه راه سعید شایسته موزیک ویدیو جدید رفیق نیمه راه سعید شایسته موسیقی جدید رفیق نیمه راه سعید شایسته ورژن جدید اهنگ متن اهنگ موزیک جدید موزیک ویدیو جدید موسیقی جدید ورژن جدید اهنگ

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی