سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۱۵ ب.ظ

درباره سايت

بیپ ویس،دانلود آهنگ،موزیک ویدیو،آلبوم و اخبار موسیقی

بیپ ویس مرجع دریافت جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم به همراه متن موزیک و قابلیت پخش آنلاین در وب سایت و وبلاگ های دیگر است . جدیدترین اخبار دنیای موسیقی را در سایت بیپ ویس دنبال کنید .

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آلبوم های منتخب

شبکه های اجتماعی

۰

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام برادر

موسیقی پاپ

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام برادر

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام برادر

متن آهنگ جدید محمد علیزاده به نام برادر

بدون تو چیا کشیدم من خوشی ولی خوشی ندیدم من

تو اول مسیر خوشبختی ، ته دنیا رسیدم من

بدون من سرت چقدر گرمه که حال این روزامو می فهمه

قبول دارم گناه نکردی تو کار دنیای بی رحمه کار دنیای بی رحمه

زمونه عمر ما رو می گیره برادر از برادرش سیره تو دیر رسیدی خیلی دیره

بخاطر تو هرکاری کردم تو رفتی من چجوری برگردم خودت بیا دورت بگردم

صدام کن صدای تو لالایی بچگیمه صدام کن دیگه خسته م از عشقای نصفه نیمه

نگام کن به جوون چشات دیگه جوون ندارم که بگم

نمیشه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه

مگه ریشه از زردی ساقه هاش خسته میشه

به جوون چشات دیگه جوون ندارم که بگم

زمونه عمر ما رو می گیره برادر از برادرش سیره تو دیر رسیدی خیلی دیره

بخاطر تو هرکاری کردم تو رفتی من چجوری برگردم خودت بیا دورت بگردم

صدام کن صدای تو لالایی بچگیمه صدام کن دیگه خسته م از عشقای نصفه نیمه

نگام کن به جوون چشات دیگه جوون ندارم که بگم

نمیشه مگه میگذره آدم از اونی که زندگیشه

مگه ریشه از زردی ساقه هاش خسته میشه

به جوون چشات دیگه جوون ندارم که بگم

»» دانلود آهنگ با کیفیت 128

»» دانلود آهنگ با کیفیت 320

کد پخش آنلاین آهنگ برای سایت و وبلاگ :

<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://beepvoice.ir.uploadboy.me/direct/hdvyo7hegqds/Mohammad%20Alizadeh%20-%20Baraadar128.mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="http://beepvoice.ir/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی