شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۱۳ ق.ظ

درباره سايت

بیپ ویس،دانلود آهنگ،موزیک ویدیو،آلبوم و اخبار موسیقی

بیپ ویس مرجع دریافت جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم به همراه متن موزیک و قابلیت پخش آنلاین در وب سایت و وبلاگ های دیگر است . جدیدترین اخبار دنیای موسیقی را در سایت بیپ ویس دنبال کنید .

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آلبوم های منتخب

شبکه های اجتماعی

۰

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام سوژه هات تکراریه

موسیقی پاپ

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام سوژه هات تکراریه

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام سوژه هات تکراریه

متن آهنگ جدید سیروان خسروی به نام سوژه هات تکراریه

سوژه هات تکراریه ، عالیه ، خنده م میگیره وقتی دروغ میگی

خوب میدونم پس ذهن تو چیه ، عالیه ، سوژه هات تکراریه

سوژه هات تکراریه خب دیگه چه کاریه حرف نزن

من که میدونم تو زندگیت کیه ، عالیه ، سوژه هات تکراریه

عالیه بهونه ی باحالیه ، دیدی رفتنت بخاطر منه

برو نذار پیچیده شه قضیه ، عالیه ، بهونه ی باحالیه

حالا که من دارم از فکرت میرم بیرون ، برو راحت باش توام با اون

فراموشت می کنم آسون

بودن تو ، از اولشم اشتباه بود ، تموم هرچی که بین ما بود

بهت ثابت میشه خیلی زود ، بهترین بود که باهات بود

سوژه هات تکراریه ، عالیه ، خودت فکر میکنی فرق داری ولی

واسه من تو دقیقا یکی مثل بقیه ، عالیه ، سوژه هات تکراریه

شاید چند وقتی رو روزای سختی رو بگذرونم

ولی من هنوز جوونم شروع می کنم از نو ، یادم میره رفتی تو

حالا که من دارم از فکرت میرم بیرون ، برو راحت باش توام با اون

فراموشت می کنم آسون

بودن تو ، از اولشم اشتباه بود ، تموم هرچی که بین ما بود

بهت ثابت میشه خیلی زود ، بهترین بود که باهات بود

»» دانلود آهنگ با کیفیت 128

»» دانلود آهنگ با کیفیت 320

کد پخش آنلاین آهنگ برای سایت و وبلاگ :

<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://beepvoice.ir.uploadboy.me/direct/chhknshtssqt/Sirvan Khosravi - Soojehat Tekrarie [128].mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="http://beepvoice.ir/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

برچسب ها دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام سوژه هات تکراریه دانلود تیتراژ سوژه هات تکراریه سیروان خسروی سوژه هات تکراریه سیروان خسروی البوم جدید سوژه هات تکراریه سیروان خسروی اهنگ سوژه هات تکراریه سیروان خسروی اهنگ ارام بخش سوژه هات تکراریه سیروان خسروی اهنگ بی کلام سوژه هات تکراریه سیروان خسروی اهنگ جدید سوژه هات تکراریه سیروان خسروی تکست اهنگ سوژه هات تکراریه سیروان خسروی تیتراژ جدید سوژه هات تکراریه سیروان خسروی جدیدترین اهنگ سوژه هات تکراریه سیروان خسروی دانلود سوژه هات تکراریه سیروان خسروی دانلود اهنگ بیکلام سوژه هات تکراریه سیروان خسروی دانلود اهنگ جدید سوژه هات تکراریه سیروان خسروی دانلود مستقیم سوژه هات تکراریه سیروان خسروی دانلود موزیک جدید سوژه هات تکراریه سیروان خسروی دانلود ویدیو زیبای سوژه هات تکراریه سیروان خسروی متن اهنگ سوژه هات تکراریه سیروان خسروی موزیک جدید سوژه هات تکراریه سیروان خسروی موزیک ویدیو جدید سوژه هات تکراریه سیروان خسروی موسیقی جدید سوژه هات تکراریه سیروان خسروی ورژن جدید اهنگ موزیک جدید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی