جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۰۵ ب.ظ

درباره سايت

بیپ ویس،دانلود آهنگ،موزیک ویدیو،آلبوم و اخبار موسیقی

بیپ ویس مرجع دریافت جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم به همراه متن موزیک و قابلیت پخش آنلاین در وب سایت و وبلاگ های دیگر است . جدیدترین اخبار دنیای موسیقی را در سایت بیپ ویس دنبال کنید .

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آلبوم های منتخب

شبکه های اجتماعی

۰

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام بی استرس

موسیقی پاپ

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی  به نام  بی استرس

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی  به نام  بی استرس

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی  به نام  بی استرس

برو به زندگیت برس بی استرس
منم با خاطراتمون میرم تو حس
برو باهاش قدم بزن بی خیالِ من
برو و فکرشم نکن چیه حال من، بی خیال من
بی استرس به زندگیت برس
اگه دلت هوامو کرد نامه بِفِرست
دلواپسی واسم همه کسی
با هرکی باشی واسه قلب من مقدسی
بی استرس به زندگیت برس
اگه دلت هوامو کرد نامه بِفِرست
دلواپسی واسم همه کسی
با هرکی باشی واسه قلب من مقدسی

لذت ببر از تموم زندگیت
حتی بدون من بدون عشقِ بچگیت
من حاضرم بمیرم و تو زندگی کنی
برو پا بذار رو عشق و وابستگیت
کی گفته که عشق آخرش رسیدنه
شاید که قسمت منو تو همو ندیدنه
شاید خدا میخواد که راهمون جدا بشه
عشق من به تو مثل پرستیدنه
بی استرس به زندگیت برس
اگه دلت هوامو کرد نامه بِفِرست
دلواپسی واسم همه کسی
با هرکی باشی واسه قلب من مقدسی
بی استرس به زندگیت برس
اگه دلت هوامو کرد نامه بِفِرست
دلواپسی واسم همه کسی
با هرکی باشی واسه قلب من مقدسی

»» دانلود آهنگ با کیفیت 128

»» دانلود آهنگ با کیفیت 320

کد پخش انلاین آهنگ برای سایت و وبلاگ :


<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://beepvoice.ir.uploadboy.me/direct/17i3xyd0jlm9/Ali Abdolmaleki - Bi Esteres [128].mp3.html
">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="http://beepvoice.ir/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی