سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۶ ق.ظ

درباره سايت

بیپ ویس،دانلود آهنگ،موزیک ویدیو،آلبوم و اخبار موسیقی

بیپ ویس مرجع دریافت جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم به همراه متن موزیک و قابلیت پخش آنلاین در وب سایت و وبلاگ های دیگر است . جدیدترین اخبار دنیای موسیقی را در سایت بیپ ویس دنبال کنید .

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آلبوم های منتخب

شبکه های اجتماعی

۱

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام می رسم به تو

موسیقی پاپ

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام می رسم به تو

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام می رسم به تو

متن آهنگ جدید مازیار فلاحی به نام می رسم به تو

من وقتی با تو باشم چی میخوام از دنیا
با غیر تو غریبست این آدم تنها
میخوام بمونی پیشم وقتی دلم میگیره
تا غم بیاد سراغم میبینه هستی میره
به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست
جز تو هیچی اون چیزی که من میخواستم نیست
تو بهتر از هر کی میدونی وابستم
به تو به تو به تو دوس دارم حرفاتو
از هر مسیری برم آخرش میرسم
به تو به تو به تو

من اونجوری که باید نبودم تو ببخش
من اونجوری که باید ندونستم قدرتو
تو کاری کردی لحظه لحظه هام دوباره
پر شه از عطر تو
تا با تو آشنا شم تا عاشقِ تو باشم
به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست
جز تو هیچی اون چیزی که من میخواستم نیست
تو بهتر از هر کی میدونی وابستم
به تو به تو به تو دوس دارم حرفاتو
از هر مسیری برم آخرش میرسم
به تو به تو به تو
به تو به تو به تو دوس دارم حرفاتو
از هر مسیری برم آخرش میرسم
به تو به تو به تو
تو کاری کردی لحظه لحظه هام دوباره
پر شه از عطر تو
تا با تو آشنا شم تا عاشقِ تو باشم
به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست
جز تو هیچی اون چیزی که من میخواستم نیست
تو بهتر از هر کی میدونی وابستم
به تو به تو به تو دوس دارم حرفاتو
از هر مسیری برم آخرش میرسم
به تو به تو به تو
به تو به تو به تو دوس دارم حرفاتو
از هر مسیری برم آخرش میرسم
به تو به تو به تو

»» دانلود آهنگ با کیفیت 128

»» دانلود آهنگ با کیفیت 320

کد نمایش آهنگ برای سایت و وبلاگ :

<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://beepvoice.ir.uploadboy.me/direct/dtq4r3x6dbkj/Mohammad%20Alizadeh%20-%20Dastaane%20Maraa%20Begir%20[128].mp3.html">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="http://beepvoice.ir/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

نظرات (۱)

  1. سلام عزیز انتظار زیادی ازتون ندارم فقط دلم میخواد بهم سر بزنید و نطرتون را بگین و با هم تبادل لینک داشته باشیم منتظرم گلم
    • پاسخ:

      شرمنده با سایت های دیگه تبادل لینک نمی کنیم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی