پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۵ ب.ظ

درباره سايت

بیپ ویس،دانلود آهنگ،موزیک ویدیو،آلبوم و اخبار موسیقی

بیپ ویس مرجع دریافت جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم به همراه متن موزیک و قابلیت پخش آنلاین در وب سایت و وبلاگ های دیگر است . جدیدترین اخبار دنیای موسیقی را در سایت بیپ ویس دنبال کنید .

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آلبوم های منتخب

شبکه های اجتماعی

۰

دانلود آهنگ جدید اردلان طعمه به نام آخر قصه

موسیقی پاپ

دانلود آهنگ جدید اردلان طعمه به نام آخر قصه

دانلود آهنگ جدید اردلان طعمه به نام آخر قصه

متن آهنگ جدید اردلان طعمه به نام آخر قصه

تو بری تلخ میشه آخر قصه میمونه به یاد من اسمت
تا تهش آخرش هنوز مقدسه واسه من حست
نکنه نباشه تو فال من اسمت
کی میگه دلی که تو داری از جنسه آهنه
خاموش کن نورو بذار نور مهتاب بتابه تو چشات
نگاه کن اون دورو نیست هیچکسی به غیر ما
من و تو و ستاره ها
تو بری تلخ میشه آخر قصه میمونه به یاد من اسمت
تا تهش آخرش هنوز مقدسه واسه من حست
نکنه نباشه تو فال من اسمت
کی میگه دلی که تو داری از جنسه آهنه

بگو چرا گاهی یادت که میوفتم
خیس میشه گونه هام بغض میوفته تو صدام فقط تورو میخامت
نمیدونم شاید اصلا توهمه اینا که میبینم همش خیاله
خاموش کن نورو بزار نور مهتاب بتابه تو چشات
نگاه کن اون دورو نیست هیچکسی به غیر ما
من و تو و ستاره ها
تو بری تلخ میشه آخر قصه میمونه به یاد من اسمت
تا تهش آخرش هنوز مقدسه واسه من حست
نکنه نباشه تو فال من اسمت
کی میگه دلی که تو داری از جنسه آهنه
تو بری تلخ میشه آخر قصه، میمونه به یاد من اسمت
تو بری تلخ میشه آخر قصه، کی میگه دلی که تو داری از جنسه آهنه

»» دانلود با کیفیت 128 

»» دانلود با کیفیت 320

کد پخش آنلاین آهنگ برای سایت و وبلاگ شما :

<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://beepvoice.ir.uploadboy.me/direct/9ethlufnmcm1/Ardalan%20Tomeh%20-%20Akhare%20Ghesse128.mp3.html">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="http://beepvoice.ir/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

برچسب ها آخر قصه اردلان طعمه آخر قصه اردلان طعمه البوم جدید آخر قصه اردلان طعمه اهنگ آخر قصه اردلان طعمه اهنگ ارام بخش آخر قصه اردلان طعمه اهنگ بی کلام آخر قصه اردلان طعمه اهنگ جدید آخر قصه اردلان طعمه تکست اهنگ آخر قصه اردلان طعمه تیتراژ جدید آخر قصه اردلان طعمه جدیدترین اهنگ آخر قصه اردلان طعمه دانلود آخر قصه اردلان طعمه دانلود اهنگ بیکلام آخر قصه اردلان طعمه دانلود اهنگ جدید آخر قصه اردلان طعمه دانلود مستقیم آخر قصه اردلان طعمه دانلود موزیک جدید آخر قصه اردلان طعمه دانلود ویدیو زیبای آخر قصه اردلان طعمه متن اهنگ آخر قصه اردلان طعمه موزیک جدید آخر قصه اردلان طعمه موزیک ویدیو جدید آخر قصه اردلان طعمه موسیقی جدید آخر قصه اردلان طعمه ورژن جدید اهنگ البوم جدید اهنگ اهنگ ارام بخش اهنگ بی کلام اهنگ جدید تکست اهنگ تیتراژ جدید جدیدترین اهنگ دانلود دانلود اهنگ بیکلام دانلود اهنگ جدید دانلود تیتراژ دانلود مستقیم دانلود موزیک جدید دانلود ویدیو زیبای متن اهنگ موزیک جدید موزیک ویدیو جدید موسیقی جدید ورژن جدید اهنگ

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی