جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۱۶ ب.ظ

درباره سايت

بیپ ویس،دانلود آهنگ،موزیک ویدیو،آلبوم و اخبار موسیقی

بیپ ویس مرجع دریافت جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم به همراه متن موزیک و قابلیت پخش آنلاین در وب سایت و وبلاگ های دیگر است . جدیدترین اخبار دنیای موسیقی را در سایت بیپ ویس دنبال کنید .

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آلبوم های منتخب

شبکه های اجتماعی

۰

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام گریه میکنم برات

موسیقی پاپ

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام گریه میکنم برات

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام گریه میکنم برات

متن آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام گریه میکنم برات

گریه میکنم برات گریه میکنی برام
ساکتیو خسته ای مثل بغض تو صدام
گریه میکنی برام بغض میکنم برات
حسو حال عاشقی راه میوفته تو هوات
فکر میکنی بهم فکر میکنم بهت
تو نمیری از سرم من نمیرم از دلت
خوب و سر به زیر، پاک و ساده ای
بی نهایتی فوق العاده ای
گریه میکنم برات گریه میکنی برام
ساکتیو خسته ای مثل بغض تو صدام

ساکتو صبور عشق اولی
دوست دارمت بی مُعطلی
بیقرار من تویی بیقرار تو منم
سخته بی تو زندگی حرفشم نمیزنم
گریه میکنم برات گریه میکنی برام
ساکتیو خسته ای مثل بغض تو صدام
گریه میکنی برام بغض میکنم برات
حسو حال عاشقی راه میوفته تو هوات
راه میوفته تو هوات راه میوفته تو هوات
راه میوفته تو هوات راه میوفته تو هوات
فکر میکنی بهم فکر میکنم بهت
تو نمیری از سرم من نمیرم از دلت
خوب و سر به زیر، پاک و ساده ای
بی نهایتی فوق العاده ای
گریه میکنم برات گریه میکنی برام
ساکتیو خسته ای مثل بغض تو صدام
گریه میکنم برات گریه میکنی برام
ساکتیو خسته ای مثل بغض تو صدام

»» دانلود آهنگ با کیفیت 128

»» دانلود آهنگ با کیفیت 320

کد پخش آنلاین آهنگ برای سایت و وبلاگ :

<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://beepvoice.ir.uploadboy.me/direct/twqigmkqeo64/Fereydoun%20-%20Geryeh%20Mikonam%20Barat128.mp3.html">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="http://beepvoice.ir/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>
برچسب ها دانلود تیتراژ موزیک جدید گریه می کنم برات فریدون آسرایی گریه می کنم برات فریدون آسرایی البوم جدید گریه می کنم برات فریدون آسرایی اهنگ گریه می کنم برات فریدون آسرایی اهنگ ارام بخش گریه می کنم برات فریدون آسرایی اهنگ بی کلام گریه می کنم برات فریدون آسرایی اهنگ جدید گریه می کنم برات فریدون آسرایی تکست اهنگ گریه می کنم برات فریدون آسرایی تیتراژ جدید گریه می کنم برات فریدون آسرایی جدیدترین اهنگ گریه می کنم برات فریدون آسرایی دانلود گریه می کنم برات فریدون آسرایی دانلود اهنگ بیکلام گریه می کنم برات فریدون آسرایی دانلود اهنگ جدید گریه می کنم برات فریدون آسرایی دانلود مستقیم گریه می کنم برات فریدون آسرایی دانلود موزیک جدید گریه می کنم برات فریدون آسرایی دانلود ویدیو زیبای گریه می کنم برات فریدون آسرایی متن اهنگ گریه می کنم برات فریدون آسرایی موزیک جدید گریه می کنم برات فریدون آسرایی موزیک ویدیو جدید گریه می کنم برات فریدون آسرایی موسیقی جدید گریه می کنم برات فریدون آسرایی ورژن جدید اهنگ

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی