چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۱۴ ب.ظ

درباره سايت

بیپ ویس،دانلود آهنگ،موزیک ویدیو،آلبوم و اخبار موسیقی

بیپ ویس مرجع دریافت جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم به همراه متن موزیک و قابلیت پخش آنلاین در وب سایت و وبلاگ های دیگر است . جدیدترین اخبار دنیای موسیقی را در سایت بیپ ویس دنبال کنید .

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آلبوم های منتخب

شبکه های اجتماعی

۰

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام کاری کردی

موسیقی پاپ

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام کاری کردی

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام کاری کردی 

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام کاری کردی که

کاری کردی که منم مثل خودت ساده بشم

منه مغرور انقدر پیش تو افتاده بشم

کاری کردی بتونم راحت بگم دوست دارم

وقتی اسمتو می گم دست روی قلبم بزارم

حالمو ببین مگه می تونم ازت جدا بشم

تا نفس ندی می بینی من نفس نمی کشم

شبی که گفتی بمون جوری شدم از حس تو

که به یه زندونی انگار بگن آزادی برو

چشمام تو چشماته اما نمی دونم

تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاضرم از دنیا بگذرم

من دنیا اومدم تورو ببینم برم

چشمام تو چشماته اما نمی دونم

تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاضرم از دنیا بگذرم

من دنیا اومدم تورو ببینم برم

دستتو بده نبض دست ساعته جهانمه

لمس لحظه هام کنارت بهترین زمانمه

چی بگم به جز آرزویی که میشه رو کنم

چی می خوای بگو منم همونو آرزو کنم

چشمام تو چشماته اما نمی دونم

تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاضرم از رویاهام بگذرم

من دنیا اومدم تورو ببینم برم

چشمام تو چشماته اما نمی دونم

تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاضرم از رویاهام بگذرم

من دنیا اومدم تورو ببینم برم

»»دانلود آهنگ با کیفیت 128

»» دانلود آهنگ با کیفیت 320

کد پخش آنلاین آهنگ برای سایت و وبلاگ :

<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="beepvoice.ir.uploadboy.me/direct/besxgftewt3c/Ehsan%20Khaje%20Amiri%20-%20Kari%20Kardi%20[128].mp3.html">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="http://beepvoice.ir/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

برچسب ها دانلود تیتراژ موزیک جدید کاری کردی احسان خواجه امیری کاری کردی احسان خواجه امیری البوم جدید کاری کردی احسان خواجه امیری اهنگ کاری کردی احسان خواجه امیری اهنگ ارام بخش کاری کردی احسان خواجه امیری اهنگ بی کلام کاری کردی احسان خواجه امیری اهنگ جدید کاری کردی احسان خواجه امیری تکست اهنگ کاری کردی احسان خواجه امیری تیتراژ جدید کاری کردی احسان خواجه امیری جدیدترین اهنگ کاری کردی احسان خواجه امیری دانلود کاری کردی احسان خواجه امیری دانلود اهنگ بیکلام کاری کردی احسان خواجه امیری دانلود اهنگ جدید کاری کردی احسان خواجه امیری دانلود مستقیم کاری کردی احسان خواجه امیری دانلود موزیک جدید کاری کردی احسان خواجه امیری دانلود ویدیو زیبای کاری کردی احسان خواجه امیری متن اهنگ کاری کردی احسان خواجه امیری موزیک جدید کاری کردی احسان خواجه امیری موزیک ویدیو جدید کاری کردی احسان خواجه امیری موسیقی جدید کاری کردی احسان خواجه امیری ورژن جدید اهنگ

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی