جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۴۲ ق.ظ

درباره سايت

بیپ ویس،دانلود آهنگ،موزیک ویدیو،آلبوم و اخبار موسیقی

بیپ ویس مرجع دریافت جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم به همراه متن موزیک و قابلیت پخش آنلاین در وب سایت و وبلاگ های دیگر است . جدیدترین اخبار دنیای موسیقی را در سایت بیپ ویس دنبال کنید .

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آلبوم های منتخب

شبکه های اجتماعی

۰

دانلود آهنگ جدید عارف به نام عاشقونه

موسیقی پاپ

دانلود آهنگ جدید عارف به نام عاشقونه

دانلود آهنگ جدید عارف به نام عاشقونه

متن اهنگ جدید عارف به نام عاشقونه

در تو چیزی هست که عاشقت شدم
چیزی که توی وجود همه نیست
دردم از نبودن توئه فقط
دردم از بودو نبود همه نیست
در تو چیزی هست که عاشقت شدم
من بدون تو نفس نمیکشم
دستم از دنیا اگه کوتاه بشه
بازم از عشق تو دست نمیکشم
کاره سختی کاره سختی نیست عزیزم میتونی
خیلی راحت خیلی راحت منو دیوونه کنی
عاشقونه عاشقونه کنار من بشینی
جلو چشمام جلو چشمام موهاتو شونه کنی

پنجره بدون تو دوره ازم
نمیبینم آسمون چه حالیه
اگه بارونه که زیر چتر من
میدونم جای تو خیلی خالیه
من با جاده ها سفر نمیکنم
جاده آخر به جدایی میرسه
من فقط با عشق تو همسفرم
که میدونم به یه جایی میرسه
تو فقط کنار من باش عشق من
میبینی حالو هوام عوض شده
تو خدایی میکنی برای من
کفره که بگم خدام عوض شده
کاره سختی کاره سختی نیست عزیزم میتونی
خیلی راحت خیلی راحت منو دیوونه کنی
عاشقونه عاشقونه کنار من بشینی
جلو چشمام جلو چشمام موهاتو شونه کنی

»» دانلود آهنگ با کیفیت 128

»» دانلود اهنگ با کیفیت 320

کد پخش آنلاین آهنگ برای سایت و وبلاگ :


<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://beepvoice.ir.uploadboy.me/direct/qcpbtfrxkymg/Aref - Asheghooneh128.mp3.html
">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="http://beepvoice.ir/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی