جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳ ب.ظ

درباره سايت

بیپ ویس،دانلود آهنگ،موزیک ویدیو،آلبوم و اخبار موسیقی

بیپ ویس مرجع دریافت جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم به همراه متن موزیک و قابلیت پخش آنلاین در وب سایت و وبلاگ های دیگر است . جدیدترین اخبار دنیای موسیقی را در سایت بیپ ویس دنبال کنید .

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آلبوم های منتخب

شبکه های اجتماعی

۲

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام دیوونه

موسیقی پاپ

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام دیوونه

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام دیوونه

متن آهنگ محسن چاوشی به نام دیوونه

دوست دارم نگات کنم تا که بی حال بشم تو ازم دل ببری منم اغفال بشم

دوست دارم برای تو با همه فرق کنم خودمو توی چشات یه تنه غرق کنم

با تو باشم غم چیه با تو مرگم اسونه آخه دیوونه میشم وقتی میگی دیوونه

دیوونه ، دیوونه ، دیوونه

حال میده ناز کنی تا نوازشت کنم بی خودی قهر کنی غرق خواهشت کنم

دل بدم به خنده هات سپر بلات بشم الهی تصدقت الهی فدات بشم

مگه می تونم تو رو با کسی عوض کنم لعنتی صدام بزن هی بگو تا حض کنم

دیوونه ، دیوونه ، دیوونه

تو حصار بغلت زندگی به کاممه همه چی مال منه سندش به ناممه

وقتی می خندی برام خونه آفتابی میشه گلدونا گل میکنن آسمون آبی میشه

گلای نسترن و بذار پشت پنجره ذل بزن توی چشام تا دلم ضعف بره

دیوونه ، دیوونه ، دیوونه

»» دانلود آهنگ با کیفیت 128

»» دانلود آهنگ با کیفیت 320

کد پخش آنلاین آهنگ برای سایت و وبلاگ :

<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://beepvoice.ir.uploadboy.me/direct/hpfzmejti7rp/Mohsen%20Chavoshi%20-%20Divooneh128.mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="http://beepvoice.ir/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

نظرات (۲)

  1. این آهنگ های استاد چاووشی واقعا سریال شهرزاد را خیلی قشنگ کرده بود .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی