شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۳۲ ق.ظ

درباره سايت

بیپ ویس،دانلود آهنگ،موزیک ویدیو،آلبوم و اخبار موسیقی

بیپ ویس مرجع دریافت جدیدترین آهنگ های ایرانی با لینک مستقیم به همراه متن موزیک و قابلیت پخش آنلاین در وب سایت و وبلاگ های دیگر است . جدیدترین اخبار دنیای موسیقی را در سایت بیپ ویس دنبال کنید .

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آلبوم های منتخب

شبکه های اجتماعی

۰

دانلود آهنگ جدید زانیار به نام من میلیونر نیستم

موسیقی پاپ

دانلود آهنگ جدید زانیار به نام من میلیونر نیستم

دانلود آهنگ جدید زانیار به نام من میلیونر نیستم

متن آهنگ جدید زانیار به نام من میلیونر نیستم

من میلیونر نیستم ولی هرچی که میخوام دارم
آره هرچی که میخوام دارم
آره من من میلیونر نیستم ولی هرچی که میخوام دارم
هرچی که میخوام دارم
دوستای خوب خانواده
هر کی که آدم باهاش شاده
حرف من اصلا شعار نیست
درسیه که زندگی بهم داده
همین که صبحا باز میشه چشمو
همین که دوباره نفس میکشم
بقیه رو دوست داشته باشمو
همونجوری هم دوست داشته بشم
زیر بارون بدون چتر بدون حرف میرم با پای پیاده
اگه خوب نگاه کنم دلیل، واسه خوشحالی زیاده
زندگی بهم هدیه داده شده پس قدرشو میدونم
از تک تک لحظه هاش خوشحالمو اینو میخونم
من میلیونر نیستم ولی هرچی که میخوام دارم
آره هرچی که میخوام دارم
آره من من میلیونر نیستم ولی هرچی که میخوام دارم
هرچی که میخوام دارم

تن سالمو آرامش دوستای بی آلایش
یه خواب عمیق و راحت تنها چیزی که میخوامش
یه جمع صمیمی یه چای داغ
جای استخرو ویلا و باغ
یه رفیق که با دلخوری دلخور شه
جای بنزو مازراتی و پورشه
هرچیزی میتونه تاثیر بذاره روی غمگین شدنم
ولی واسه خوشحالی تنها دلیل آره فقط خودمم
فک نکن بیخیالم یا حتی دیوونه و خرفتم
فقط حالم بهتره چون زندگیرو ساده گرفتم
من میلیونر نیستم ولی هرچی که میخوام دارم
آره هرچی که میخوام دارم
آره من من میلیونر نیستم ولی هرچی که میخوام دارم
هرچی که میخوام دارم

من میلیونر نیستم ولی هرچی که میخوام دارم
آره هرچی که میخوام دارم
آره من من میلیونر نیستم ولی هرچی که میخوام دارم
هرچی که میخوام دارم

من میلیونر نیستم ولی هرچی که میخوام دارم
آره هرچی که میخوام دارم
آره من من میلیونر نیستم ولی هرچی که میخوام دارم
هرچی که میخوام دارم

»» دانلود با کیفیت 128

»» دانلود با کیفیت 320

کد پخش آنلاین اهنگ برای سایت و وبلاگ شما :

<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://beepvoice.ir.uploadboy.me/direct/ds9eis15yytp/Xaniar%20-%20Man%20Millionaire%20Nistam%20%5B128%5D.mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="http://beepvoice.ir/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

برچسب ها البوم جدید اهنگ اهنگ ارام بخش اهنگ بی کلام اهنگ جدید تکست اهنگ تیتراژ جدید جدیدترین اهنگ دانلود دانلود اهنگ بیکلام دانلود اهنگ جدید دانلود تیتراژ دانلود مستقیم دانلود موزیک جدید دانلود ویدیو زیبای متن اهنگ من میلیونر نیستم زانیار خسروی من میلیونر نیستم زانیار خسروی اهنگ من میلیونر نیستم زانیار خسروی اهنگ بی کلام من میلیونر نیستم زانیار خسروی اهنگ جدید من میلیونر نیستم زانیار خسروی تکست اهنگ من میلیونر نیستم زانیار خسروی دانلود من میلیونر نیستم زانیار خسروی دانلود اهنگ بیکلام من میلیونر نیستم زانیار خسروی دانلود اهنگ جدید من میلیونر نیستم زانیار خسروی دانلود تیتراژ من میلیونر نیستم زانیار خسروی دانلود مستقیم من میلیونر نیستم زانیار خسروی دانلود موزیک جدید من میلیونر نیستم زانیار خسروی دانلود ویدیو زیبای من میلیونر نیستم زانیار خسروی متن اهنگ من میلیونر نیستم زانیار خسروی موزیک جدید من میلیونر نیستم زانیار خسروی موزیک ویدیو جدید من میلیونر نیستم زانیار خسروی موسیقی جدید موزیک جدید موزیک ویدیو جدید موسیقی جدید ورژن جدید اهنگ

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی